گالـــری / دانلـــود

هتل ارگ جدید

هتل ارگ جدید یزد در اولین شهر خشتی جهان و کنار یکی از بناهای تاریخی مشهور یزد، دخمه زرتشتیان واقع شده است. نمای بیرونی هتل از آجر و کاهگل و به صورت حیاط مرکزی طراحی شده و معماری داخلی آن مدرن می‌باشد. این هتل دارای 138 اتاق دو تخته و سه تخته، 12 سوئیت VIP، دو سالن جشن، سالن کنفرانس، سالن جشن تولد، فضای ورزشی بوت کمپ، رستوران صبحانه، رستوران ناهار و شام، کافی شاپ داخل لابی، کافی شاپ حیاط مرکزی (آوین)، روم سرویس 24 ساعته و غرفه صنایع دستی و ترمه می‌باشد. هتل در منطقه صفائیه یزد در دامنه کوه مجاور جاده کمربندی کرمان- یزد و شیراز و نیز روبروی نمایشگاه بین المللی یزد واقع شده است. فاصله این هتل از مرکز شهر و مراکز خدماتی 10 دقیقه و تا فرودگاه 15 دقیقه می‌باشد.
سالن اجتماعات و همچنین سالن کنفرانس هتل ارگ جدید یزد، با داشتن محیطی دلنشین و سیستم های صوتی و تصویری استاندارد مکان ایده الی برای برگزاری جلسات داخلی و بین المللی شما می باشد. دو طبقه هتل با داشتن سالن های بسیار شیک ومجلل بهترین امکانات نوین برای پذیرایی ها ، مراسم عقدو عروسی وجشن های شما را فراهم کرده است .
هتل ارگ جدید یزد با داشتن بهترین سر آشپز ، صرف غذا را برای شما لذت بخش تر نموده است ، بطوریکه می توانید بهترین و با کیفیت ترین غذاها و نوشیدنی ها ی ما را در رستوران های ما تجربه نمائید.


آدرس و تماس  
یــزد صفاییه بلوار شهیدان اشرف بلوار مناجات جنب بوستان مهرآوران    تلفن : 38285000      وبسایت : www.yazdarghotel.com

سبد خرید