گالـــری / دانلـــود

برترین هتل های یزد : 1- هتل صفاییه یزد

یزد از دیرباز شهری مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده است و مسافران زیادی از سال های گذشته تا به امروز ، این شهر و استان را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می کنند . تعدد و تنوع جاذبه های تاریخی مشهور، بافت تاریخی یکدست ، صنایع دستی و سوغات به ویژه شیرینی یزدی ، بازارهای سنتی شهر ، یادگارهای زرتشتیان ، رویدادهای آئینی - مذهبی و از همه مهمتر رسم مهمان نوازی اهالی یزد ، این شهر را به عنوان یکی از هدف های گردشگری در ایران و جهان مطرح نموده است . در کنار جاذبه های ملموس و غیر ملموس فراوان یزد ، وجود مراکز خدماتی با سرویس دهی مناسب در زمینه اقامت و رفاه میهمانان می تواند منتج به تداوم حضور گردشگران و رضایت آنها در طول اقامتشان در یزد شود .  در این جستار قصد داریم با توجه به اهمیت اطلاع رسانی درباره ی مراکز اقامتی مناسب یزد ، به معرفی هتل های برتر (از دیدگاه وب سایت سی یزد) بپردازیم . 

 

بخش اول : هتل پارسیان صفاییه  

 

هتل زیبای صفائیه در سال 1335 توسط مرحوم رضا صراف زاده یزدی (کارآفرین ، تاجر و نماینده یزد در مجلس) در منطقه ای خوش آب و هوا راه اندازی شد . هتل صفاییه در ابتدا به صورت متل و با ایجاد سوییت های همکف با امکانات اقامتی عالی در میان باغی پر از گل و درخت شروع به فعالیت نمود . در این قسمت میهمانان می توانستند به راحتی اتومبیل خود را در کنار سوییت محل اقامتشان پارک کنند . این بخش از هتل که همکنون نیز با نام "هتل باغ" فعال است در سال های بعد مورد بازسازی و بهینه سازی قرار گرفت و دارای امکانات و خدمات مدرن رفاهی می باشد . 

 

 

در سال 1386 فاز جدید هتل صفاییه با هدف ارائه خدمات استاندارد هتل داری به صورت مدرن ، در سه طبقه احداث گردید . مجموعه ای از اتاقهای سینگل ، دبل ، اتاق ویژه معلولین ، سوییت های متعدد و همچنین اتاق هایی با معماری و کاربری متنوع ، تعداد اتاق های هتل را به حدود 200 اتاق و 400 تخت افزایش داد . 

از جمله ویژگی های هتل صفاییه قرار گیری هتل در منطقه ی ممتاز صفاییه است که ضمن برخورداری از آب و هوای مطلوب (به دلیل داشتن درختان زیاد و چاه های آب ) دسترسی به مراکز تفریحی ، ورزشی ، پارک ها ، مجتمع های تجاری ، سینما و مراکز فرهنگی ، رستوران و کافی شاپ ، مراکز خرید و همچنین دانشگاه های یزد (دانشگاه سراسری ، آزاد ، علم و هنر ، علوم پزشکی) را فراهم نموده است . همچنین محوطه هتل و مسیر های اطراف آن محل بسیار مناسبی برای پیاده روی ، ورزش و تفریح می باشد .

 

 

هتل صفاییه یزد دارای سالن های متعدد تشریفات برای برگزاری مراسم های کنفرانس ، دورهمی ، تولد ، جشن عروسی ، رویدادهای فرهنگی و دورهمی های خانوادگی و دوستانه می باشد . سالن های حافظ ، نظامیه ، چشم انداز و خیام هر کدام با ویژگی ها و امکانات منحصر به فرد ، محل مناسبی برای برگزاری انواع مراسم ها هستند . از دیگر امتیازات هتل صفاییه کیفیت بخش های ارائه غذا و نوشیدنی است . هتل با در اختیار داشتن کادری مجرب از آشپز ها و نیروهای خدماتی آموزش دیده که در این بخش فعالیت می کنند رضایت گردشگران و همچنین میهمانان بومی یزد را به خوبی برآورده کرده است ، از این رو رستوران ها و کافی شاپ های هتل در زمره ی بخش های فعال و مورد علاقه مخاطبان می باشند . 

سرو صبحانه ی مفصل سرد و گرم و متنوع برای مهمانان هتل و همچنین علاقه مندانی که از بیرون مراجعه می کنند فرصت مناسبی برای دورهمی و صرف صبحانه به صورت دوستانه و خانوادگی فراهم نموده است .

 

 

اتاق ها و سوییت های هتل صفاییه در دو قسمت باغ و جدید دارای امکاناتی از قبیل ، تلویزیون با آنتن مرکزی ، یخچال ، مینی بار ، چای ساز ، اینترنت ، صندوق امانات ، سرویس فرنگی و امکانات سرمایشی و گرمایشی باکیفیت می باشند . 

در کنار امکانات و فضاهای اقامتی ، هتل صفاییه دارای تاکسی سرویس ، آژانس مسافرتی با تورهای یزد گردی ، آرایشگاه ، فروشگاه های فروش سوغات و صنایع دستی ، کافی شاپ داخل داخلی و کافی شاپ های فضای باغ ، آتلیه و همچنین سایر امکانات رفاهی است .

هتل صفاییه یزد از ابتدای تاسیس مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی فراوانی بوده است که در سفرشان به یزد این هتل را انتخاب نموده اند ،  همچنین افراد سرشناس فراوانی در هتل صفاییه اقامت داشته اند .  

 

 

 

جست و جو

تماس با ما

با ما تماس بگیرید و از مشاورین ما کمک بگیرید.
021 - 77 88 10 12
همه روزه 8-19

ما را دنبال کنید