گالـــری / دانلـــود

هتل داد یزد
​​​​​​​
پیشینه بنای هتل داد به سال های آغازین قرن حاضر باز می گردد. این بنا در سال ۱۳۰۷ شمسی تحت عنوان بنگاه باربری داد به کوشش و همت مردی خود ساخته، حاج عبد الخالق داد، با کاربری مهمانپذیر و حمل و نقل کالا تاسیس گردید و  تا سال ۱۳۷۲ شمسی مورد استفاده قرار می گرفت. عملیات مرمت و بازسازی این مجموعه با هدف حفظ هویت تاریخی بنا به همت و بینش والای حاج محمد حسن داد و توسط فرزندان و نوادگان موسس در سال ۱۳۸۰ شمسی آغاز و در سال ۱۳۸۶ شمسی به عنوان هتل ۴ ستاره به بهره برداری رسید. هتل داد یادگاری هشتاد ساله است که در مرکز تاریخی شهر ۳۰۰۰ ساله یزد در بافت قدیم و در مجاورت آثار شناخته شده میراث فرهنگی مانند آتشکده زرتشتیان و مجموعه امیرچخماق قرار گرفته است. پیوند کاهگل و آجر که از قدیمی ترین مصالح مورد استفاده کویر نشینان بوده است به همراه قوس ها، طاق نماها و نورگیرهای بسیار زیبا در گوشه گوشه بنا از جلوه های معماری این هتل است.

هتل چهار ستاره داد که در دل بافت تاریخی قرار دارد، نمونه ای بی نظیر از یک هتل کلاسیک با سبکی ایرانی – یزدی است. این مجموعه در مجاورت شناخته شده ترین یادگارهای تاریخی یزد؛ از جمله آتشکده زرتشیان، مسجد جامع، موزه آب، زندان اسکندر، مجموعه امیرچخماق و محله تاریخی فهادان قرار دارد. هتل داد دارای ۸۸ باب اتاق شامل اتاق های یک تخته، دو تخته ، سه تخته، اتاق های متصل به هم ( چهار تخته)، ماه عسل و رویال سوئیت با طراحی سنتی و امکانات رفاهی مدرن است. خدمات رفاهی این مجموعه شامل دو رستوران، کافی شاپ، کافه گالری، مجموعه آبی، اینترنت رایگان، خدمات خشکشویی، تاکسی سرویس، فروشگاه صنایع دستی، آژانس مسافرتی جهت برگزاری تورهای مختلف و خرید بلیت، پارکینگ مسقف(با ظرفیت محدود) و سالن همایش جهت برگزاری جشن، سمینار، همایش و سایر مراسم است. مجموعه داد تمام تلاش خود را کرده است تا با در نظر گرفتن سلیقه ها و انتظارات متفاوت، خدمات نوین و بدون نقصی را به شما عزیران ارائه دهد. 

معماری برجسته و دلربای این هتل شما را مجاب می کند تا با فنجانی چای ساعت ها در حیاط مرکزی آن بنشینید و لحظاتی را ثبت کنید که یادآوری اش همواره دلتان را روشن نگه دارد. پشت بام این هتل بدون شک زیباترین قسمت های این بناست که می توان رخ به رخ با تاریخ، سطر به سطر تاریخ و فرهنگ این شهر را مرور کرد. یزدی ها به میهمان نوازی شهره اند و ما در این مجموعه این خصلت را به بهترین نحو به شما نشان خواهیم داد.​​​​​​​​​​​​​​

اتاق ها / سوئیت ها

​​​​​​​اقامت شما در این هتل در اتاق هایی است، با ساختاری نو و به روز که در پسِ خود اصالت و هویت ایرانی را فریاد می زند. جایی درست وسط خیال و واقعیت برای رها شدن در زمانی میان گذشته، حال و خاطره سازی برای آینده. هتل داد دارای ۸۸ باب اتاق است که شامل اتاق های یک، دو، سه و چهارتخته، رویال سوئیت و ماه عسل با معماری تاریخی و چشم نواز یزد، مطابق با اصول و استانداردهای روز بین المللی و بهره مند از امکانات هتل های مدرن دنیا است. نمای چشم نواز اتاق ها از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این هتل به شمار می آید. مجموعه داد تمام تلاش خود را برای تامین آرامش، امنیت و در اختیار گذاشتن امکانات موردنیاز شما عزیزان در طول اقامت خواهد کرد.​​​​​​​ انواع اتاق و سوئیت ها شامل :
- یک تخته 
- دو تخته
- سه تخته
- چهار تخته
- رویال سوئیت
​​​​​​​- سوئیت ماه عسل

رستـوران / کافـــی شاپ

هتل داد به عنوان هتل کلاسیک ایرانی _ یزدی که در نوع خود بی نظیر است ، با ۲ رستوران و ۲ کافی شاپ شامل رستوران آیینه و بام و کافی شاپ حیاط مرکزی و کافه گالری نیلوفر، در فضاهایی دلنشین با معماری زیبا و کاملا متفاوت مکانی پر از آرامش برای شما عزیزان در نظر گرفته است. منوی رستوران ها تمام غذاهای ایرانی، بین المللی و سنتی یزدی را شامل و در کافی شاپ ها نیز انواع نوشیدنی های سرد و گرم و انواع کیک ها و میان وعده ها سرو می شود. خدمت رسانی حرفه ای و صمیمی همراه با دست پخت بی نظیر آشپزهای مجموعه این اطمینان را به شما می دهد، که در یکی از بهترین رستوران ها، غذایی لذیذ را تجربه خواهید کرد که طعم آن همیشه در خاطرتان خواهد ماند. لازم به ذکر است، شما عزیزان می توانید مراسم و میهمانی های خود را با هماهنگی قبلی، به بهترین شکل ممکن در هر یک از رستوران ها و کافی شاپ های هتل برگزار کنید .


رستوران آیینه
فضایی دلنشین برای مرور لبخندها فارغ از تمام دل مشغولی ها و روزمرگی ها، جایی برای یادآوری اصالت متروک، طعم های فراموش شده و فرهنگ غنی ایرانی. تجربه حس زندگی در کنار طعم های لذت بخش. در رستوران آیینه تمام غذاهای ایرانی و فرنگی با بهترین کیفیت سرو می شود. در این مجموعه از ساعت ۷ الی ۲۳ میزبان شما عزیزان هستیم. لذت صرف غذا در این محیط بی نظیر را به عزیزانتان هدیه دهید.

رستوران بام
اینجا همان جاست که می توانی، بنشینی روبروی تاریخ و سطر به سطر مرورش کنی. آرامش، نور، رنگ و خاطره بازی، رخ به رخ با تاریخ. راستی؛ خوردن غذاهای سنتی گیاهی و گریل را چاشنی اش کنید. در این رستوران از ساعت ۱۷ تا ۲۳:۲۰ در خدمت شما عزیزان هستیم. رستوران بام برای مهمانی های خانوادگی و دوستانه بهترین گزینه است.

سبد خرید